.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی آب مورد نیاز آبزی پروران
مدیرکل شیلات مازندران از ساماندهی تخصیص آب مورد نیاز آبزی پروران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  حسن اسحاقی مدیرکل شیلات مازندران در نشست مشترک با محمد ابراهیم یخکشی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و حضور ناصر کرمی راد مدیرکل دفتر بازسازی ذخایر آبزیان شیلات ایران گفت: تلاش داریم با ساماندهی مزارع پرورش ماهی و تعامل بیشتر با امور آب منطقه‌ای استان، کمبود‌ها و موانع سر راه پرورش دهندگان ماهی را به حداقل برسانیم.

 

او با بیان اینکه در مازندران به دلیل شرایط اقلیمی و بافت کشاورزی، هزاران هکتار آببندان وجود دارد که با برنامه ریزی مناسب می‌توان استفاده چند منظور از آب‌های آن کرد، افزود: درهمین راستا شیلات استان در بخش پرورش ماهیان گرم آبی درآببندان‌ها که جایگاه ویژه‌ای درفعالیت‌های شیلاتی کشور دارد واز جنبه‌های تامین پروتیین، اشتغال زایی و نیز کسب درآمد باید مورد توجه قرارگیرد.

 

کرمی راد مدیرکل دفتر بازسازی ذخایر آبزیان شیلات ایران نیز در این جلسه، گفت: تخصیص به موقع آب مورد نیاز آبزی پروران همزمان با تامین آب کشاورزی هرچند به دلیل کمبود نزولات آسمانی کار سخت و دشواری است.

 

او افزود: خوشبختانه با مدیریت خوب امور توسط آب منطقه‌ای و شیلات کار‌ها به خوبی پیش می‌رود و مادرصددیم دراین نشست‌ها، موانع و کاستی‌ها را شناسایی و رفع کرده تا شیلات مازندران همچون گذشته در بخش تولید آبزیان پرورشی بویژه ماهیان گرو آبی موقعیت خودرا حفظ و ارتقاء بخشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.